איך כל זה בא לידי ביטוי בפועל בעולם המטא וורס?
יש אנשים שקונים שטחי אדמה ויוצרים בתים, יוצרים משחקים ודברים נוספו כמו שציינתי למעלה.
בנוסף, יש אנשים כמו יוטיוברים או אושיות אינסטגרם שמושכים אליהם עוד אנשים לערוצים שלהם עלי ידי הנכסים בעולם הוירטואלי.
הם עושים זאת על ידי כך שהם מפזרים קישורים או סרטונים שרצים בשטח הוירטואלי שלהם,
אנשים עוברים דרך הקישורים הללו למקומות הרלוונטים שהבעלים של השטח רצה וזה בעצם הערך שהם מקבלים (יותר עוקבים = יותר כסף באיזשהו שלב כידוע לכם).
יש גם חברות שלקחו את זה שלב אחד קדימה.
לאחרונה חברה ענקית נכנסה לתחום הזה – חברת סמסונג.
החברה בנתה חנות וירטואלית במשחק Decentraland של מטבע Mana.
סמסונג בחרה לקרוא לחנות בשם 837X,
מכיוון שזה השם הראשון שהיה לחנות הדגל של סמסונג בניו- יורק.
החנות של סמסונג בעולם המטא וורס של Decentraland תהיה פתוחה לזמן קצר ולא לתמיד,
מה שהם רצו זה ליצור אירוע שמתקיים גם בעולם הוירטואלי יחד עם העולם הפיזי (בחנות של סמסונג בניו יורק).
סמסונג הודיעו שהם יקיימו אירוע והכרזות יחד בשני העולמות,
בנוסף תתקיים מסיבת ריקודים עם DJ GAMMA VIBES גם בחנות האמיתית בניו יורק וגם בעולם הוירטואלי של Decentraland .
בנוסף סמסונג אפשרו לאנשים לבצע כל מיני משימות נוספות בעולם של Decentraland ,
מי שמצליח לקיים את המשימות יש לו סיכוי לזכות בתג NFT מיוחד במינו ואקסלוסיבי של סמסונג, יהיו מהתג הזה 3 יחידות בלבד בעולם. (האמת? אותי אישית מעניין אילו הטבות התג הזה יעניק בעתיד).
הדוגמה הזאת של אירוע המשלב עולם פיזי יחד עם העולם הוירטואלי,
מראה לכם את היכולת לאן העולם יתקדם עם האדמות והנכס הוירטואליים הללו בעתיד.
אם ענקיות כמו סמסונג נכנסו לנושא הזה כבר עכשיו,
אז מי תהיה החברה הבאה בתור?
אל תשכחו שיש לנו כבר חברות מוכרות שעוסקות בתחום המטא וורס בימים אלו, חברות כגון: פייסבוק, נייק, אדידס ועוד.